Η μεγάλη επιχειρηματική συμφωνία για την εξαγορά του τηλεοπτικού σταθμού Alpha από κυπριακή εταιρεία Seilla Enterprises, θυγατρική εταιρεία της Μotor Oil του Ομίλου Βαρδινογιάννη (ιδιοκτητών και του Star Channel), έναντι 33 εκατομμυρίων ευρώ, τάραξε τα νερά στο τηλεοπτικό τοπίο. Οι λεπτομέρειες της συμφωνίας ήδη έγινα γνωστές και τώρα οι περισσότεροι αναρωτιούνται «τι» μπορεί να σημαίνει αυτό και «πόσο» ή με «ποιόν τρόπο» θα αλλάξει το τηλεοπτικό τοπίο. Την απάντηση τη δίνουν ήδη εκτιμήσεις που είδαν το φως της δημοσιότητας. Κατ΄ αρχήν οι τηλεοπτικοί σταθμοί θα παραμείνουν δύο και αμφότεροι θα εκπέμπουν τόσο ενημερωτικό όσο και ψυχαγωγικό πρόγραμμα. Ήδη συστεγάζονται σε εγκαταστάσεις του STAR στην Κάτω Κηφισιά ενώ στα νέα επενδυτικά σχέδια των καναλιών, φαίνεται και η τάση πάνω στην οποία θα κινηθούν.
Θα υπάρχει συνεργασία στον ενημερωτικό τομέα, με ξεχωριστή παραγωγή δελτίων ειδήσεων, όπου στον Alpha θα κυριαρχεί το «μαχητικό» και το high level ρεπορτάζ ενώ στο STAR θα είναι περισσότερο «κοινωνικό» και προσανατολισμένο σε gossip και vip προσεγγίσεις. Σαφής διακριτός προσανατολισμός θα υπάρχει και σε σχέση με το πρόγραμμα της διασκέδασης, όπου ο Alpha θα ενισχύσει τις παραγωγές σειρών ελληνικής μυθοπλασίας (ελληνικές σειρές), τομέας που μετά το κλείσιμο του Mega έχει μεγάλο «κενό» και μεγάλα περιθώρια που αποδεικνύονται και από τη θεαματικότητα σειρών όπως «Μην αρχίζεις τη μουρμούρα», «Τατουάζ», «Έλα στ θέση μου», «Το σόι σου» κλπ. Από την πλευρά του, το STAR θα επενδύσει στην απόκτηση δικαιωμάτων κινηματογραφικών ταινιών πρώτης προβολής και μεγάλης εισπρακτικής επιτυχίας καθώς και δικαιωμάτων ξένων τηλεοπτικών σειρών αντίστοιχης προβολής και θεαματικότητας, θέλοντας να πάρει μερίδιο από αντίστοιχες επιλογές συνδρομητικών καναλιών.
Αφήστε μια απάντηση